MUSIC

* بــــرای مشـــاهـده ی تعرفه هــای جــدید تبلیغـــات اینجــــا کلیک کنیـد

درخواست ها : شما از این طریق می توانید اسامی درخواست های خود را برای قرار گرفتن روی سایت برای ما ارسال کنید.

ایجاد درخواست ...

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده بنام دلتنگ توام

  • بازدید : 255
  • تاریخ : چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399
  • نویسنده : محمد
  • 3 نظر
دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده بنام دلتنگ توام

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام دلتنگ توام

 

دانلود با کیفیت عالی

 

 متن ترانه حجت اشرف زاده بنام دلتنگ توام

ای در این حادثه ها
نام تو آرامش من
ای حواست به منو
حال دل سرکش من
ای خیال خوش لبخند تو امنیت من
ای تو همسایه و هم گریه و هم صحبت من
دلتنگ توام که به داد دلم برسی
تا عشق تو را نفسی ندهم به کسی
دلتنگ توام دلتنگ توام
من گمشده ام تو مرا به خودم برسان
تا با نفست بتپد دل تنگ جهان
هی نبض زمان ای قلب جهان
قامت عشق در آیینه ماه افتاده
بر دلم شوری از این عشق به راه افتاده
میشود دور تر از چشم جهان دور تو گشت
ای که تنهایی تنها به تو باید برگشت
دلتنگ توام که به داد دلم برسی
تا عشق تو را نفسی ندهم به کسی
دلتنگ توام دلتنگ توام
من گمشده ام تو مرا به خودم برسان
تا با نفست بتپد دل تنگ جهان
هی نبض زمان ای قلب جهان

نظرات

امیر می‌گه:
این نظر در تاریخ 1399/05/10 و 15:37 دقیقه ارسال شده.

سلام خوبید ؟! ما یک سایت داریم به اسم اریا نهال ، که انواع ارقام نهال رو با کیفیت بالا به فروش میرسونیم که میتونید خرید نهال رو از ما انجام بدید ؛ شما میتونید خرید نهال گردو ؛ خرید نهال بادام ، خرید نهال زردالو و ...تمامی ارقام نهال پر فروش رو از ما با ضمانت بازگشت کالا خریداری کنید !
راستی ، یادتون نره که خرید نهال گردو ، مثل دلار سود دارد !

سینما در ماشین با ایرانتیک می‌گه:
این نظر در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده.

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش