MUSIC

* بــــرای مشـــاهـده ی تعرفه هــای جــدید تبلیغـــات اینجــــا کلیک کنیـد

درخواست ها : شما از این طریق می توانید اسامی درخواست های خود را برای قرار گرفتن روی سایت برای ما ارسال کنید.

ایجاد درخواست ...

معرفی سایت نرم افزار و بازی نیو فور اندروید

  • بازدید : 251
  • تاریخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394
  • نویسنده : محمد
  • 0 نظر
معرفی سایت نرم افزار و بازی نیو فور اندروید

 

معرفی سایت نرم افزار و بازی نیو فور اندروید

امروز با معرفی یکی از سایت های موفق در زمینه اندروید در خدمت شما هستیم.سایت نیو فور اندروید | دانلود نرم افزار و بازی اندروید در دی ماه سال 
91 با به دنیا وب نهاد تا با ارائه جدیدترین نرم افزار ها و بازی های اندروید به یکی از مرجع های اصلی برای اسمارت فون های اندروید تبدیل شود.
http://up.capitelert.org/view/1377707/utitled.png
در سایت ما می توانید جدیدترین ورژن اپلیکیشن ها را به طور 100 درصد رایگان دانلود کنید و لذت ببرید.برای نمونه به معرفی همراه بانک ملت می پردازیم.بانک ملت در راستای ساده کردن امور مشتریان نرم افزاری را برای سیستم عامل اندروید طراحی کرده است که با استفاده از میتوانید از خدمات جالب و مفید بانک ملت بهره مند شوید.برای فعال سازی همراه بانک ابتدا به یکی از شعب بانک ملت مراجعه کنید.
http://up.capitelert.org/view/1377705/guntitled.png
یکی دیگر از بخش های سایت نیو فور اندروید بازی های متونع و جالب برای برای گوشی ها و تبلت ها است.برای نمونه با معرفی بازی باربی در خدمت شما عزیزان هستیم.بازی باربی ازمحبوب ترین بازی های دخترانه است که تا به حال نسخه های متعددی از این بازی مانند آرایگشری,عروسی… برای اندروید تولید شده است.
http://up.capitelert.org/view/1377706/untitled.png
امیدواریم از بخش های مختلف سایت نیو فور اندروید دیدن کنید و از امکانات رایگان ان به خوبی استفاده کنید.لازم به ذکر است که قالب طراحی شده برای وبسایت ما بسیار سریع بوده و قابلیت نمایش بسیار خوبی در سایز صفحات مختلف را دارا می باشد.

نظرات

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش