MUSIC

* بــــرای مشـــاهـده ی تعرفه هــای جــدید تبلیغـــات اینجــــا کلیک کنیـد

درخواست ها : شما از این طریق می توانید اسامی درخواست های خود را برای قرار گرفتن روی سایت برای ما ارسال کنید.

ایجاد درخواست ...

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام بیزارم

  • بازدید : 553
  • تاریخ : یکشنبه 08 تیر 1393
  • نویسنده : محمد
  • 2 نظر

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای عماد طالب زاده به نام بیزارم

( ترانه : محمد کاظمی / آهنگ : صادق نورانی / تنظیم : پیام هوشمند )


Emad Talebzadeh   Bizaram دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام بیزارم

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Emad Talebzadeh – Bizaram

——————————

متن آهنگ عماد طالب زاده به نام بیزارم

من از حال و هوای پریشونی از گریه تو شبای بارونی

از حس شکستن و ویرونی این که داغونم و تو نمی دونی

من از تک تک لحظه های بی تو از غصه ی روزای دوریت و

از دلی که دل منو سوزونده از عکسایی که جا مونده

بیزارم نمیزارم که هر جوری دوست داری سر کنی

هی گفتم دوست دارم ولی تو نخواستی باور کنی

بیزارم نمیزارم که هر جوری دوست داری سر کنی

هی گفتم دوست دارم ولی تو نخواستی باور کنی

احساس بدی دارم از دنیا دلگیرم

من تقاص دونه به دونه اشکام و از تو می گیرم

احساس بدی دارم از دنیا دلگیرم

من تقاص دونه به دونه اشکام و از تو می گیرم

از همه ی روزایی که تنگ دلم

از غمی که باهاش می جنگه دلم

بیزارم نمیزارم که هر جوری دوست داری سر کنی

هی گفتم دوست دارم ولی تو نخواستی باور کنی

بیزارم نمیزارم که هر جوری دوست داری سر کنی

هی گفتم دوست دارم ولی تو نخواستی باور کنی

نظرات

طاها می‌گه:
این نظر در تاریخ 1394/07/15 و 14:50 دقیقه ارسال شده.

آنقدر بی تو در این شهر خرابم که نگو
انقدر دوری تو داده عذابم که نگو
مثل یک پیچک غمگین شده از رفتن تو
تا بیایی همه جا در تب و تابم که نگو
فکر کردی بروی مثل تو آرام شوم؟
به خدا کوره ی سوزان و مذابم که نگو
ناگهان دست به دامان خرافات شدم
آنقدر دلخوش آن وقت جوابم که نگو
خنده دارست ولی عشق کجا عقل کجاست
دل پشیمان شده ی درس و کتابم که نگو
با تو انگار شب و روز خدا مال منست
بی تو آنقدر تهی مثل حبابم که نگو
دوست دارم همه ی فاصله ها کم بشود
توی آغوش تو آنقدر بخوابم که نگو...

محمد می‌گه:
این نظر در تاریخ 1393/11/23 و 11:30 دقیقه ارسال شده.

بدترين و خطرناكترين كلمات اينست: «همه اين جورند» . تولستوي

سلام وب خوبی داری.به منم سر بزن و نظر بده خوشحال میشم.

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش