MUSIC

* بــــرای مشـــاهـده ی تعرفه هــای جــدید تبلیغـــات اینجــــا کلیک کنیـد

درخواست ها : شما از این طریق می توانید اسامی درخواست های خود را برای قرار گرفتن روی سایت برای ما ارسال کنید.

ایجاد درخواست ...

دانلود آلبوم جدید من و ما

  • بازدید : 985
  • تاریخ : یکشنبه 09 شهریور 1393
  • نویسنده : محمد
  • 2 نظر

دانلود آلبوم جدید  من و ما

با حضور : مرتضی پاشایی / مهدی یراحی / شهرام شکوهی / محسن چاووشی / رضا صادقی و...

 

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ

{دانلود بصورت تکی}

Mohsen Chavoshi - Dige Doosam Nadare

Sina Hejazi - Bezar Began

Morteza Pashaei - Ghalbam Ro Tekrare

Shahram Shokohi - Moghadas

Iman Ghiasi - Darya

Mehdi Yarrahi - Khoda Be Hamrat

Ali Lohrasbi - Gole Rose

Reza Sadeghi - Faal

Amir Masoud - Mesle Oonrooza

Ehsan Hagh Shenas - Asheghe Cheshmatam

Erfan Memari - Az On Roozi Ke Rafti

نظرات

طراحان برتر می‌گه:
این نظر در تاریخ 1393/06/10 و 12:11 دقیقه ارسال شده.

کار رضا صادقی و چاوشی بهتر بود نسبت به بقیه خواننده ها... البته اونا هم قشنگ بود

mobin می‌گه:
این نظر در تاریخ 1393/06/09 و 12:58 دقیقه ارسال شده.

سلام سایتت عالیه
اگه وقت کردی یه سر به سایت ما هم بزن
اگر هم خواستی تبادل لینک کنیم.
من تازه طراحی رو هم شروع کردم می تونم رایگان برات طراحی کنم(هدر.والپیپر.لوگو)
ID: rostamimilad29
http://justclip.ir/

پاسخ : ممنون
تبادل لینک هم انجام میدم

در این سایت
http://www.etstur.ir

سایت ما هست

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش