MUSIC

* بــــرای مشـــاهـده ی تعرفه هــای جــدید تبلیغـــات اینجــــا کلیک کنیـد

درخواست ها : شما از این طریق می توانید اسامی درخواست های خود را برای قرار گرفتن روی سایت برای ما ارسال کنید.

ایجاد درخواست ...

دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی به نام خاطرات تو

  • بازدید : 384
  • تاریخ : چهارشنبه 21 آبان 1393
  • نویسنده : مهدی
  • 2 نظر

دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی به نام خاطرات تو

 

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سیروان خسروی بنام خاطرات تو را با دو کیفیت 320 و 128 در ادامه این مطلب از سایت مشاهده و دانلود کنید.امیدواریم بشنوید و حسابی لذت ببرید.

لینک دانلود 320

 

لینک دانلود 128

نظرات

قلب آهنگ می‌گه:
این نظر در تاریخ 1393/08/21 و 17:13 دقیقه ارسال شده.

سلام من می خوام تو همین سایتتون تبادل لینک کنم شرایطش چجوریه؟

پاسخ : سلام
شما میتوانید در این سایت تبالد لینک رایگان انجام بدید

با تشکر
http://www.itismsrt.ir

TA DOWNLOAD می‌گه:
این نظر در تاریخ 1393/08/21 و 13:44 دقیقه ارسال شده.

با سلام خدمیت مدیر محترم سایت . من تمایل دارم با وبلاگ شما تبادل لینک کنم . اگر مایلید از طریق نظرات وبم خبر دهید تا لینک شوید . وقت بخیر ... شکلکشکلک

پاسخ : بله ما تبادل لینک هم انجام میدیم
به این ادرس بروید و تبادل لینک انجام بدید

http://www.itismsrt.ir/
تشکر

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش