MUSIC

* بــــرای مشـــاهـده ی تعرفه هــای جــدید تبلیغـــات اینجــــا کلیک کنیـد

درخواست ها : شما از این طریق می توانید اسامی درخواست های خود را برای قرار گرفتن روی سایت برای ما ارسال کنید.

ایجاد درخواست ...

دانلود آهنگِ بنیامین بهادُری به نامِ لکنت

  • بازدید : 863
  • تاریخ : جمعه 06 تیر 1393
  • نویسنده : khashayar
  • 4 نظر
دانلود آهنگِ بنیامین بهادُری به نامِ لکنت

دانلود آهنگِ بنیامین بهادُری به نامِ لکنت

»» درخواستی کاربران آپلود موزیک ««

» به همراه تکست اهنگ در ادامه مطلب «

متن اهنگ لکنت از بنیامین بهادری :

اگه یه وقت بغض می کنم ، (گاهی) تبسم می کنم

 

می خوام بگم عاشقتم ، دست و پام و گم می کنم

می خوام بگم جون منی ، آتیش به جونم می گیره

می خوام بگم دوست دارم ، اما زِزبونم می گیره

م_ من اگه (تو تو) رو دو دوباره نَه نَه نَه نَه نَه نبینمت

می می میرم

م_ من اگه (تو تو) رو دو دوباره نه نه نه نه نه نبینمت

می می میرم

» دانلود آهنگ جدید «

وقتی حرفام و می خوردم

 

داشتم از (عشقت) می مردم

 

وقتی لبهام و می دوختم

 

(توی آتیشت میسوختم(

م_ من اگه تو تو رو دو دوباره نه نه نه نه نه نبینمت

می می میرم

م_ من اگه تو تو رو دو دوباره نه نه نه نه نه نبینمت

 

می می میرم

 

وقتی بودم سرد و ساکت

 

داشت دلم می شد هلاکت

 

فکر میکردم تو تویی جفتم

 

سوختم و آبتو نگفتم

 

خواستم از چشمات نیفتم

 

خواستم از چشمات

م_ من اگه تو تو رو دو دوباره نه نه نه نه نه نبینمت

 

م_ من اگه تو تو رو دو دوباره نه نه نه نه نه نبینمت

می می میرم

م_ من اگه نو نو رو دو دوباره نه نه نه نه نه نبینمت

می می میرم

» دانلود آهنگ جدید «

 

وقتی بودم سرد و ساکت

 

داشت دلم می شد هلاکت

 

فکر میکردم تو تویی جفتم

 

سوختم و آبتو نگفتم

 

خواستم از چشمات نیفتم

 

خواستم از چشمات

م_ من اگه تو تو رو دو دوباره نه نه نه نه نه نبینمت

 

می می میرم

توجه توجه توجه :

دوستان موزیکهای های درخواستی خود را درخواست دهید

تا در اولین فرصت در سایت قرار بگیرد

با تشکر مدیریت آپلود موزیک

 

   آهنگ 128 دانلود آهنگ بنیامین بهادری به نام لکنت  دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128
   حجم 128 دانلود آهنگ بنیامین بهادری به نام لکنت حجم اهنگ : 2.91 مگابایت


نظرات

دانلود نرم افزار می‌گه:
این نظر در تاریخ 1395/09/01 و 10:39 دقیقه ارسال شده.

عالی

tala می‌گه:
این نظر در تاریخ 1395/01/05 و 16:58 دقیقه ارسال شده.

سلام وبلاگ خوبی داری
بهت تبریک میگم
اگه دوست داشتی از جدیدترین راههای کسب درآمد از نت
افزایش ممبر و افزایش بازدید سایت و وبلاگ با خبر بشی به سایت ما بیا
موفق باشی
www.tala-es.ir

آریا نور می‌گه:
این نظر در تاریخ 1394/04/13 و 12:38 دقیقه ارسال شده.

سلام
میخواستم بدونم میشه از طرف وب ما در وبتون مطلبی درج بشه
ممنون میشم از طریق ایمیل جوابتون بدید

مدیر اسیا ای تی می‌گه:
این نظر در تاریخ 1393/11/22 و 12:54 دقیقه ارسال شده.

با سلام به مناسبت افتتاح شرکت اسيا اي تي کارت شارژ رايگان از شرکت اسيا اي تي هديه بگيريد براي دريافت کارت شارژ وارد گوگل شويد و کلمه طراحي سايت را سرچ کنيد و به صفحه 10 تاا 15 گوگل رفته و بر روي لينک اسيا اي تي www.asiait.ir کليک کنيد و بعد از وارد شدن به سايت کارت شارژ خود را دريافت کنيد در صورت نياز به پشتيباني با ما در ارتباط باشيد 09128878578

http://asiait.ir

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش