MUSIC

* بــــرای مشـــاهـده ی تعرفه هــای جــدید تبلیغـــات اینجــــا کلیک کنیـد

درخواست ها : شما از این طریق می توانید اسامی درخواست های خود را برای قرار گرفتن روی سایت برای ما ارسال کنید.

ایجاد درخواست ...

دانلود مزیکِ جدیدِ احسان خواجه امیری بنامِ دروازه های دُنیا

  • بازدید : 564
  • تاریخ : شنبه 07 تیر 1393
  • نویسنده : khashayar
  • 4 نظر
دانلود مزیکِ جدیدِ احسان خواجه امیری بنامِ دروازه های دُنیا

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احسان خواجه امیری بنام دروازه های دنیا با بالا ترین کیفیت

ترانه سَرا : روزبه بمانی ، آهنگ : احسان خواجه امیری ، تنظیم : بهروز صفاریان

این آهنگ سرود رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل هست.

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام دروازه های دنیا :

از عشق تو بوده هر جا که رِسیدم

پای تو و اسمت من جونم و میدم

گل می کنه حست هر ثانیه در من

رویای یه دنیاست تا جام و بگیرن

♫♫♫♫♫♫

 

گل کردن غرورت گل کردن منم هست

باید منو ببینن تا پرچمت تنم هست

دروازه های دنیا رو به من و تو بازه

دنیا قرار از ما اسطورش و بسازه

♫♫♫♫♫♫

ایران تو ناجیه احساس من

ایران غرور تو میراث من

ایران تمام حس بودنم

ایران فدای مرزت تا تنم

♫♫♫♫♫♫

 

ایــــــــــــــــران

 

MP3 – 320

Ehsan Khajeh Amiri – Darvazehaye Donya

MP3 – 128

Ehsan Khajeh Amiri – Darvazehaye Donya

نظرات

درب ضد حریق می‌گه:
این نظر در تاریخ 1396/01/18 و 13:14 دقیقه ارسال شده.

مرسی به این سایت
درود

sara می‌گه:
این نظر در تاریخ 1395/07/27 و 9:50 دقیقه ارسال شده.

بهترین روش برای آرایش و زیبا دیده شدن در انجمن سالن های زیبایی

http://anjomanesalonhayezibaei.com/

ahra joon می‌گه:
این نظر در تاریخ 1394/03/01 و 13:33 دقیقه ارسال شده.

سلام خوبی عزیزم؟
چه وب سایت زیبایی داری ,من ه عاشق سایتت شدم جدی,خیلی حال کردم باهاش.
میشه بیای به منم سر بزنی؟تروخدا بیا,ببین قسمت دادما☺!
(من قول میدم هر روز بیام)
بیا تبادل لینک هم بکنیم..
مرسی منتظرتمااا

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش