MUSIC

* بــــرای مشـــاهـده ی تعرفه هــای جــدید تبلیغـــات اینجــــا کلیک کنیـد

درخواست ها : شما از این طریق می توانید اسامی درخواست های خود را برای قرار گرفتن روی سایت برای ما ارسال کنید.

ایجاد درخواست ...

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی و شادمهر عقیلی بنام دل دیونه

  • بازدید : 6291
  • تاریخ : پنجشنبه 21 آبان 1394
  • نویسنده : محمد
  • 3 نظر

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی و شادمهر عقیلی بنام دل دیونه

 

http://up.capitelert.org/view/921516/5374040646.jpg

 

 

دانلود با کیفیت عالی

 

دانلود با کیفیت خوب

نظرات

soriant می‌گه:
این نظر در تاریخ 1396/08/21 و 6:15 دقیقه ارسال شده.

سلام من از سایتتون خیلی استفاده می کنم، از طریق سایت http://azdam.com باهاتون آشنا شدم.

مرسی

نام ونام خانوادگی می‌گه:
این نظر در تاریخ 1394/08/21 و 19:39 دقیقه ارسال شده.

سلام یک پیشنهاد ویژه دارم!این تبلیغ نیست دروغم نیست اگه دوست داری رتبه وبلاگت بره بالا به من اطلاع بده دوست/ارسال200بازدید برای شما با قیمت اندک از کشور های مختلف روزانه قیمتش هم کمه میشه هر200بازید برابر با5هزارتومن اگه بیشتر هم میخوای تخفیف میدیم برای هماهنگی به ایمیل من پیام بده تا بگم چیکار کنیم/بد نیست امتحان کنی برای یک بار/
یک پیشنهااااد ویژه دیگه دارم****اینه که برات400بازدید ارسال کنم در2روز و بنر شما برای تبلیغات به مدت1ماه تو سایت ماگذاشته میشه که این میشه در کل15هزارتومن برای اطلاع اگه موافقی به ایمیل ما پیام بده یا اگه همین الان هستی بیا به پشتیبانی آنلاین سایتم mohajabeh.tk اگه در پشتیبانی نبودم به ایمیلم پیام بدهmohajabeh@chmail.ir

مینا می‌گه:
این نظر در تاریخ 1394/08/21 و 13:21 دقیقه ارسال شده.

سلام مدیر میشه منو با نام طراحی سایت لینک کنی منم تو رو لینک کردم
آدرس:www.azardesigns.ir

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش